Kriebels in m'n buik - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Marissa Hage - WaarBenJij.nu Kriebels in m'n buik - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Marissa Hage - WaarBenJij.nu

Kriebels in m'n buik

Door: Marissa

Blijf op de hoogte en volg Marissa

15 Februari 2014 | Nederland, Amsterdam

Het leverde weer behoorlijk wat stress op.. Welke jurkjes neem ik mee? Hoeveel medicijnen? Zal ik kleurplaten voor de kinderen kopen? Is daar eigenlijk een wasmachine? Wat nou als ik niet online kan inchecken?

Maar daar staat ie dan, in een hoekje van mijn kamer, de volgestouwde backpack. Hij mag weer! IK mag weer! Morgen vertrek ik voor 2,5 maand naar Zuid-Afrika, een nieuw avontuur tegemoet. Ik heb behoorlijk wat kriebels in m'n buik, want spannend is het zeker weer.

Maar ik heb het vermoeden dat ik het onwijs naar mijn zin ga hebben. De eerste 6 weken verblijf ik in een backpackershostel genaamd Amapondo (www.amapondo.co.za). Vanuit daar is het vrijwilligerswerk georganiseerd op een schattig schooltje met zo'n 60 kinderen tussen de 4 en 7 jaar oud. Tegen een leuk prijsje verblijf ik in het hostel, waar ik me buiten werktijd vast ga vermaken met alle backpackers en het personeel.

Na de 6 weken heb ik nog 3,5 week om rond te reizen en de rest van Zuid-Afrika te zien. Hiervoor heb ik nog geen concrete plannen, maar ik heb genoeg tips en suggesties op zak!

Kortom, ik duik weer in het diepe! Via deze blog kunnen jullie op de hoogte blijven. :)

Zwaai zwaai!

  • 15 Februari 2014 - 21:50

    Marrit:

    Leeeeuk! Ik ben zo benieuwd hoe je het daarvindt! En ik baal nu wel heel erg dan ik het niet gewoon zo heb geregeld dat ik me jou mee kon vliegen! Een heeeel goede reis en ik wacht je foto's/reisverslagen af!

  • 15 Februari 2014 - 21:55

    Engelien:

    Leuk Marissa! Weer een nieuw avontuur!
    Via jouw blog kunnen we weer heerlijk mee gaan genieten van je belevenissen.
    Zuid-Afrika..here you come :-)
    Dikke kus X

  • 16 Februari 2014 - 13:15

    Elly Landman:

    Dag Marissa,

    Ik kan me wel een beetje voorstellen, hoe je je voelt....alles is nog een verrassing!
    Maar je zult het zeker naar je zin hebben, jij past je heel gemakkelijk aan!
    Een hele fijne reis, leukie contacten en we zullen je volgen!
    Dikke knuf.....x x x x x omi.....

  • 16 Februari 2014 - 21:06

    Anton :

    Leuk hoor Marissa,
    Als het goed is ben je al aangekomen. Wat een avontuur!!
    Bedankt dat ik via jou blog mee mogen genieten van jou belevenissen en avontuur.
    Je bent super. Een aantal weken op vrijwillig kinderen gaan helpen.
    Ik wens je een fijne verblijf.
    Anton

  • 18 Februari 2014 - 06:56

    Marthy:

    Lieve Marissa,

    Geweldig spannend weer, ik ben heel benieuwd naar je avonturen in dit continent.
    Heel veel suc6 en plezier.

    Liefs Marthy

  • 18 Februari 2014 - 23:22

    Christel:

    Hoi Marissa,

    De eerste foto's al gezien! Na een lange reis zit je er lekker ontspannen bij!
    Ik heb ook even de website van het hostel bekeken, ziet er heel gezellig uit! En lekker bij het strand!
    Zo te zien ga je weer een top tijd beleven..
    Geniet ervan en heel veel plezier!!

    Liefs uit Holland,

    Christel en Herman

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marissa

Actief sinds 09 Feb. 2014
Verslag gelezen: 364
Totaal aantal bezoekers 14978

Voorgaande reizen:

20 Januari 2016 - 16 Augustus 2016

Indonesië!

16 Februari 2014 - 24 Juni 2014

It's time for Africa

Landen bezocht: